opowiadanie-blinger.blogspot

8 cze 2014

00. Prologue.

            

   Dziennikarka, pragnąca szybkiego awansu. Do czego może się posunąć, by zdobyć wyższą posadę? Jak przebiegłą musi być, żeby osiągnąć to, o czym marzy?

            Lily - zwykła dziewczyna z wielkimi ambicjami, zostaje wciągnięta w szaleńczy plan przyjaciółek z redakcji. Podczas balu charytatywnego podejmuje zakład, który dla wielu może wydawać się nieosiągalny. „Jak zdobyć idola milionów?” - wiele z was zadaje sobie to pytanie, ale ona… No właśnie, ona ma za zadanie rozkochać w sobie samego Justin’a Bieber’a, by po upływie dwóch tygodni złamać mu serce.

            Sam gwiazdor podatny na pomysły pijanych przyjaciół odważy się wciągnąć w chorą grę. Przysięga, że za dwa tygodnie na gali rozdania nagród pojawi się z wybraną przez znajomych dziewczyną. 

            Co jeśli wyznaczą właśnie Lily? Które z nich wygra zakład, a które zostanie z niczym? Obydwoje uparcie będą dążyć do celu, jednak nie wszystko okaże się tak łatwe i kolorowe, jak może się wydawać. Co jeżeli zacznie im zależeć? Czy żądza wygranej będzie silniejsza od uczuć?

~*~
Oto prolog nowego opowiadania, które będę współtworzyła razem z Ann.
Mam nadzieję, że nasz pomysł przypadnie wam do gustu.
Im więcej komentarzy i wyświetleń, tym szybciej dodamy pierwszy rozdział.
Do następnego!
~highlyabovesky x

48 komentarzy:

  1. Awww ♥ Pierwsza jestem i będę czytać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. nie umiem się doczekać! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na 1 rozdzial!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG prolog zajebisty ;))
    Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału x
    @SwaglandJB

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mg się doczekać, zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny prolog :) czekam na 1 rozdział xx

    OdpowiedzUsuń
  7. GENIALNE,ŚWIETNE

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mg się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mg się doczekać rozdziału !

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mogę się doczekać jejku dusidfshkjdf możesz mnie informować na twitterze o nowych rozdziałach? @biebzxio

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać 1 rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodajcie dzisiaj ten rozdział, proszę < 3

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia misie <3 trzymam kciuki i na pewno będę czytać <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na pierwszy <3 na pewno bedzie genialny *.*
    youallthatmatterstomemj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! No. Tego to się nie spodziewałam. Czytając prolog i przeglądając bohaterów, byłam zaskoczona oryginalnością pomysłu na fabułę! Takiego opowiadania jeszcze nie czytałam, więc macie moje stu procentowe uznanie!
    Już po wstępie, miałam ciarki, a co dopiero pierwszy rozdział! Dodaję tego bloga do obserwowanych i życzę Wam, kochane powodzenia. <3
    Co ja gadam, na pewno stworzycie coś niesamowitego! :3
    ~ Drew.
    http://angelsdonotdieyet.blogspot.com/
    http://glow-in-your-eyes-enlighten-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział!!

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny prolog :) będę czytac

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę sie doczekać !!!!!!! Dodaj rozdział proszeee ;*********

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne już nie mogę doczekać się nn <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju jaka cudowna fabuła. Kiedy bedzie 1 rozdzial?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojejku, ale się będzie działo! Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Już pokochałam to opowiadanie <3 z pewnością będę jego czytelniczką:*

    OdpowiedzUsuń
  23. zakochałam sie w tym opowiadaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne :) mam nadzieje że za niedługo dodacie pierwszy rodział bo zapowiada się zajefajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Awwwwww genialne <3 Czekam na 1 rozdział! ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. jogjoisd, nie mogę doczzekać się pierwszego rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Baardzo ciekawie sie zapowiada. Czekam z nircierpiliwością na następny rozdział. ~Oli

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapowiada sie cudownie
    Bd czytac mozesz informowac mnie o nn ?
    @believeyoucanx3

    OdpowiedzUsuń
  29. czekam na pierwszy rozdział / a i jeszcze ta informacja i statystyki są w takim miejscu ze ja nie moge przeczytac dokładnie prologu , jakby była możliwosc dopracowania tego byłabym wdzieczna

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy mi się wydaje, czy fabuła jest wzięta z jakiegoś filmu?

    OdpowiedzUsuń
  31. uuuuuuuuuuu pewnie będzie się działo :0 Czekam na 1 rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  32. genialne <3 doskonałe <3 idealne <3 chce już 1 :* :* *-*

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapowiada się ciekawie :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapowiada się ciekawie :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Super :) Tylko idealnie jak w "Jak stracić faceta w 10 dni" :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Na prawde ciekawe :) będę czytac dalej ! <3

    OdpowiedzUsuń